Sunday, February 19, 2012

.: murung :.

sejak akhir2 ini aku kerap bersendirian.. nk kata gelisah x jugak.. tp lebih kepada murung lah.. fikiran selalu berada di luar realiti.. menerawang jauh ntah ke mana... huh..

aku sdri x pasti kenapa aku jadi begini... keadaan aku ni turut disedari adik agkat aku.. time drive kete, selalu terlepas cabang dan berhenti di u-turn yg salah padahal aku mahir benar dgn selok belok jln di kwsn tu.. bila drive hanya mata aku shj yg memastikan aku x accident.. hatiku sudah ntah kemana..  mcm berada di tahap depression yg kritikal.. huh..

aku sudah x boleh focus bila buat kerja even time brsukan pun jadi x de mood..

kerana apakah..? (nk tahu ap yg aq rasa? hayati setiap lagu blog aku nih.. aku kdg2 menangis tnpa sebab.. so many things inside my heart that i cant explain it even i've tried..)





bilakah semua ini akan berakhir?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...