Tuesday, February 21, 2012

.: Turning point :.



sdh brtahun.. masih mncari turning point utk diri sdri.. trnyata tdk mudah utk lari dari kesilapan masa lalu.. umpama menagih dadah.. semua perkara mnjadi tdk keruan tanpanya.. bimbang akn memakan diri sdri sedikit masa lagi.. na'uzubillah.. semua usaha utk lari x berjaya.. ada shj ruang dan luang utk mengingatinya.. sdh berkali cuba menepis, namun kesan bertahun lamanya sudah berbekas dan trsemat dlm ingatan.. xmgkin dilupai.. pernah ku berdoa supaya lupa ingatan agar aku kmbali mnjadi normal walaupun tnpa ingtan masa lalu.. namun aku rela, agar aku dpt mnjauhkn diri darinya.. mgkin Tuhan masih mnguji dan Dia Maha Tahu bhw aku dpt menempuhi segala dugaan masa lalu.. alangkah indahnya mnjadi seperti sahabat2 yg normal fikirannya dan tingkah lakunya.. namun berbeza dgn diriku yg mmpunyai dua 'personaliti' ini.. amat rumit utk mengendalikannya.. umpama hitam dan putih..yg pasti aku dpt merasainya.. moga kekuatan terus diberikan utkku terus melawannya hingga hujung nyawa, tanpa nafas..jika itu turning pointnya.. aku rela..

                                                           "Ya Allah, permudahkanlah..."


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...