Thursday, July 21, 2011

memahami??

hmm.. masih teringat lagi ditegur rakan kerana agak rapat dgn wanita...

sahabat, bukan begitu.. jika dikatakan adanya batasan pergaulan antara lelaki dan wanita, ye, aku setuju 100%.. tp ap mslhnye dgn pergaulan aku dgn wanita.. setahu aku, aku masih lagi mnjaga batasan.. x mengapa, aku berterima kasih kpd korg krn menegur..itu adlh peranan sahabat..

sahabat, sebenarnya aku ade reason aku sendiri dlm stiap tndakan aku... walaupun kadang2 ianya langsung x mncerminkan diri aku yg sebenar.. so, hopefully korg sume dptlh berhusnul dzon dgn stiap tndakan aku slagi xmlggr syariat...

ingat sahabat, x ada dunia yang mana lelaki dan wanita hidup berasingan..bila kata x ada keadaan sedemikian rupa maka, nak x nk, kita perlu bekerjasama antara lelaki dan wanita..

~aku.berkawan.dengan.semua~

1 comment:

  1. klau dah ad rakan y sudi tegur mcm tu...that means mmg ad y trlebih la tu.... kne igt, niat x mnghalal kn cara..x kira laa niat suci brsih k x...y salah ttp salah...wallahu'alam...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...